Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Zajęcia dodatkowe

Harmonogram dodatkowych zajęć pozalekcyjnych prowadzonych przez nauczycieli naszej szkoły w roku szkolnym 2024/2025:

lp.

Imię i nazwisko nauczyciela

Nazwa koła

dzień

godziny

sala

1.

Beata Dobiasz

Origami

piątek

13.15 – 14.00

5

2.

Monika Lenartowicz

Koło komputerowo-robotyczne

środa

11.30 – 13.15

29/2

3.

Ada Jasińska

Koło przyrodnicze

czwartek

11.40 - 12.25

10

4.

Adrianna Paszkiewicz - Gatkowska

Koło plastyczne

poniedziałek

12.40 – 13.25

10

5.

Mariola Rynkowska

Koło matematyczne

wtorek

12.40 – 13.25

10

6.

Beata Włodarska

Śpiewanki-rymowanki

piątek

12.35 – 13.20

6

 

Harmonogram konsultacji dla uczniów i rodziców (godziny dostępności) prowadzonych przez nauczycieli naszej szkoły w roku szkolnym 2024/2025:

                                                                                               

lp.

Nazwisko i imię nauczyciela

Dzień tygodnia

godziny

sala

1

Bieniaszewska Olga

czwartek

piątek

13.45-14.45

07.30-08.00

15

2

Bińkowski Krzysztof

czwartek

14.40 - 15.40

18

3

Chruślińska Martaśroda14.50 - 15.5020

4

Ciąćka Tomaszśroda15.35 - 16.3516

5

Dobiasz Beatapiątek14.00 - 15.0010

6

Dolota-Lenartowicz Monikaśroda14.00 - 15.002

7

Drwal Annapiątek7.30 - 8.0032

8

Gąsiorowski Wojciechśroda15.50-16.5031

9

Jankowski Tomaszwtorek12.50-13.5032

10

Janowska Karolinaśroda13.40 - 14.4031

11

Jasińska Adaśroda12.40 - 13.4010

12

Jasiński Konradponiedziałek12.30-13.306

13

Kalinowska Magdalenaśroda16.00 - 17.00gabinet

14

Kopczyńska Jolantaśroda14.40 - 15.4017

15

Kopczyński Jakubpiątek11.40 - 12.40gabinet nauczycieli WF

16

Koszewska Karolinaponiedziałek14.40 - 15.4021

17

Łaska Annaśroda13.40 - 14.4016

18

Materska Ewawtorek13.35-14.35gabinet nauczycieli WF

19

Paszkiewicz Gatkowska Adriannaśroda13.40-14.4019

20

Plutecka Henrykaczwartek12.50-13.5013

21

Pulcyn Joannaponiedziałek10.35-11.3525

22

Rogacz Barbarawtorek16.00-17.007

23

Rynkowska Mariolaponiedziałek14.45-15.4532

24

Skorupska Małgorzataczwartek14.50-15.5030

25

Ściuba Monikapiątek15.00-16.0022

26

Turek Katarzynawtorek14.40-15.4026

27

Turlej Wandawtorek14.40-15.4024

28

Wiśniewska Angelikaśroda16.00 - 17.00gabinet

29

Włodarska Beatapiątek13.15-14.154