Deklaracja Dostępności
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Gustawa Morcinka
w Warszawie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://jedynka.edu.pl
- Data publikacji strony internetowej: .
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: .
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
Mapa położenia placówki jest niedostępna - mapy są wyłączone z obowiązku zapewnienia dostępności. W części treści strony nie ma nagłówków, ponieważ zostały umieszczone dużo wcześniej. Niektóre pliki jpg nie są opisane, ponieważ zostały umieszczone wcześniej. Niektóre elementy graficzne nie są dostępne cyfrowo, ponieważ zostały umieszczone dużo wcześniej. Niektóre pliki do pobrania nie są dostępne cyfrowo (skany dokumentów), ponieważ zostały umieszczone wcześniej.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji: .
Data ostatniego przeglądu deklaracji: .
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej. Wyniki badania przedstawia tabela podsumowująca badanie dostępności cyfrowej.
Skróty klawiszowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Małgorzata Stalony
- e-mail - sekretariat.sp1@eduwarszawa.pl,
- telefon - 22 628 86 88.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Imię Nazwisko — Dyrektor Generalny Przykładowego Urzędu,
- adres: ul. Przykładowa 12, 00-111 Przykład,
- e-mail: przykladowy-adres@email.gov.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych
Dostępność architektoniczna
Budynek szkoły przy ulicy Wilczej 53 w Warszawie posiada dwa wejścia: od ulicy Wilczej i od ulicy Pięknej. Od ulicy Wilczej znajduje się podjazd dla wózków inwalidzkich (pochylnia z barierkami) - z wejścia tego można korzystać po uprzednim poinformowaniu sekretariatu. Od ulicy Pięknej znajduje się podjazd dla wózków. Na parterze przy wejściu od ulicy Pięknej umiejscowiony jest punkt informacyjny, do którego schodzi pracownik sekretariatu, by załatwić sprawy petenta. Budynek składa się z pięciu kondygnacji (podziemie, parter, trzy piętra). Na każdej z nich znajduje się korytarz, z którego prowadzą wejścia do poszczególnych sal i pomieszczeń. Przemieszczanie się do pomieszczeń w podziemiach lub na piętrach wymaga pokonania schodów - wewnątrz budynku nie ma windy, pochylni, informacji głosowych.
Wejście osoby z psem asystującym jest możliwe po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu spotkania. Warunkiem wejścia osoby z niepełnosprawnościami z psem asystującym jest wyposażenie tegoż psa w uprząż oraz okazanie certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego i zaświadczenie o wymaganych aktualnych szczepieniach weterynaryjnych. Możliwość wejścia z psem asystującym na teren placówki nie zwalnia tej osoby z odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez psa asystującego.
Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.